3 mesos!

Hola a tothom!

Demà faig tres mesos i mig i ja toca actualitzar el bloc. He fet moltes coses aquest mes, i segueixo creixent i aprenent molt ràpid!

A la revisió dels tres mesos pesava 7.970gr i feia 63cm, segueixo sent una nena ben pleneta! Com que les meves galtes comencen a ser molt conegudes els meus pares m’han comprat una samarreta per evitar que la gent se’m mengi a petons.

moflis

 

Cada dia aprenc coses noves. Ja sé girar-me de bocaterrosa a panxa enlaire, parlo molt, i el més important de tot, m’he descobert les mans! Faig la pipa, cosa que no agrada gaire als meus pares, i intento agafar les joguines i posar-me-les a la boca, però encara necessito una mica de pràctica…

DSC_0748

He crescut tant i sóc tan xafardera que els pares ja em porten amb la cadireta de nens grans, i m’encanta mirar els arbres! De fet m’agrada molt la natura i és clar, per Sant Jordi vaig tenir el meu primer contacte amb una flor, el meu pare em va regalar una rosa ben bonica (al final de tot d’aquest vídeo ho podeu veure!). També vaig rebre els meus primers llibres, mireu quina pila!

DSC_7741

Però abans de Sant Jordi vam tenir altres celebracions. Els meus pares van fer 27 anys, i a més, per Setmana Santa, vam anar a beneïr la palma i vam fer la Pasqua a Centelles. No hem parat de menjar pastissos! Bé, jo no els he tastat, però ells s’han encarregat de menjar-se la meva part… Aquí teniu fotografies de el dia de la palma amb la padrina i amb el padrí obrint la mona!

IMG_3080

IMG_3145

 

 

 

 

 

 

 

A més, aquest abril he fet el meu primer viatge! Vaig passar uns dies a València amb els pares i em va agradar força, sobretot l’Aeroport de Castelló i la Ciudad de las Artes y las Ciéncias, molt i molt útil tot plegat!

DSC_7771

DSC_7793

Doncs fins aquí el resum d’aquest últim mes i mig! Us deixo que estic acabant de perfeccionar el fer la pipa amb la mà esquerra! Un petó!

Arlet.

DSC_0935[1]

 

Deixa un comentari